Mind into the heart
In Relationship..Iloveyou so much AS
//Part Of me♥: MR.SECRET

MR.SECRET

Ehemm, sekian lama dah bersawang dan berhabuk rumah aku ni haa gituuu ! okay nak share some story sikit, terasa single aku ni dh bertahun mybe. teringin nak couple sikit pun takde. Wowwww dasyat laa ! but seriously im not single, Hmmmmm I dont know why :p Okay mengaku saje laa Emily yg kau ada pasang scandal senyap2, Whehehehe YESHHHHH ! ada scandal tapi tak la sweet sangat aku dgn dia. His Name ? AHMAD SECRET bin. BIARLAH RAHSIA :* Heheheheehe sedap kan nama dia. btw kadang2 kami selalu sangat bergaduh, kadang2 happy. Tapi bila difikir2 kan, aku dgn dia memang takde jodoh. SERIOUSLY, aku mmg dh agak lama yg hubungan kami ni takan dapat restu dari parents kitorang. SEDIH ? sikit2, hahahaha tak rock la nak menangis bagai tapi dalam hati wa ada taman bunga ros okay. Bukan apa, aku memang sayangkan dia, rindukan dia, Setiap hari phone aku mesti atas tangan dia sebab dia tanak tengok aku curang dgn dia. Hmm aku bukan jenis perempuan yg senang2 nak ngorat jantan lain laa, TOLONG SIKIT ! aku dh ada sorang, setia je laa. buat apa nk pasang dua, tiga, empat. Walau apa pun terjadi antara kita berdua, I always Loveyou hunny :')